توضیحات دوره
در دوره بازیابی شبکههای اجتماعی، به بررسی اهمیت تعاملات جامع در فضای آنلاین و دیجیتال میپردازیم. شبکههای اجتماعی و آنلاین یکی از بهترین کانالها برای بازاریابی ارگانیگ و تبلیغات آنلاین در دیجیتال مارکتینگ محسوب میشود.
در این دوره مراحل کلیدی سفر مشتری را در طول شبکههای اجتماعی مختلف میآموزیم. با برترین پلتفرمهای شبکههای اجتماعی آشنا خواهیم شد. این دوره به شما کمک میکند تا ویژگیهای اصلی و محوری، تنظیمات و تبادلات اساسی جهت بهینه سازی پستهای شبکه اجتماعی را بشناسیم.
اساتید این دوره بهروزترین آموزشهای لازم برای طراحی و تدوین گزارشهای حرفهای از فعالیت های بازاریابی شبکههای اجتماعی و آموزش سوشال مدیا را ارائه خواهند داد.
مفاهیم کلیدی که در این دوره به آن پرداخته میشود:
- تدوین استراتژی
- کنترل و نظارت
- تبلیغات دیجیتال
- سرمایه گذاری اولیه
- تأثیرگذاری بر رسانههای اجتماعی